Kotak Jerit....

nanti letak laa...

Saturday, January 23, 2010

ArQiSia Anjung Story

Bukan la story sgt.. tapi tambah "Word" sket jer..
hrmmm.. nama ni aku daftar jd nama syarikat..kekek.. in coming la kot..
berangan jer aku nih... bisnes tak de la besor pun..
part time buat jek..dah 1 tahun aku stop part time nih..
Gara2 keje shiff nyer pasal.. tapi tahun ni, aku dah keje normal balik..
Jadi leh start balik la...Kali ni guna blog sebagai tambahan utk "iklan"..
sblm ni, just dr mulut ke mulut..sket2, lama2 jadi Bukit..
Ape pun, Good Luck To Me... riso gak kot tak leh nak bagi komitmen nanti..
dlm 1 tahun ni, aku byk tolak buat hantaran..
cuma utk yg kwn2 terdekat jer aku buat..
nasib potograpi aku ade ramai kwn di seluruh mesia..
jadi itu dah mudah.. paskan jer kt derang..
ape pun, it's a good start for me..
dah buring tak de keje kt umah malam2..hehe..


"Nak KE Tak Nak"

No comments:

Post a Comment