Kotak Jerit....

nanti letak laa...

Thursday, July 30, 2009

Bulan yg sia-sia


BUlan ni mmg teruk sehhh....
disebabkan system limitation, habis aku kene bambu dgn customer...
dan yg paling aku geram, system nyer hal, scorecard aku jatuh % ...
mmg truk la digi nih... saje jer nak menyakitkan hati aku yg sedia sakit nih...
call tiap2 hari que mcm kemmbennnggg...
aku tak suka tul bila % scorecard aku jatuh la...
sia-sia je sebulan ni berhempas pulas kejar markah tinggi...
baik tak yah jaga markah klu mcm ni...
bila rungut kt bos, bos kata "that's why we pay u"... haisshhhh....
mmg kejammmmmm... geram tul haku...
tapi tak per.. sabtu ni aku pi konvoi motor ke Port Dickson...
leh lepas marah geram habis2 nanti... ahhaha...
bulan yg bz la aku nanti.. sibuk dgn mcm2 hall.. nak puasa lagi nanti...
sibuk jual biskut raya lorr nanti.. heheehe....


ok la.. sekian melapor dari office mahkluk kuning nih..





No comments:

Post a Comment