Kotak Jerit....

nanti letak laa...

Sunday, July 19, 2009

Tido @ ofis

hari ni pagi2 buta dah pi ofis.. pkl 6.30am dah bertolak pi ofis..
samp ofis, tgk jadual, aku masuk pkl 6am daaaa..
aku leh terlupa plak.. salah tgk dlm buku sblm tdo tuh.. adehh...
mula2 tu mmg ingat pkl 6am, tapi last sblm tdo nak kompom aku tgk pkl 7am. uper nyer pkl 7 am tu utk esok la..
tapi hentam je la labuu... aku dah la demam..
pas2 call plak byk.. que 40 setiap saat.. adehhh.. menangis aku...
lepas 1 jam setgh, pale aku dah mula pening denyut2... tahan lagi..
last pkl 8.45am aku trus letak break tak berjadual and trus pi toilet...
habis aku muntah2... lansung aku pun tepon tc console ckp nak mc..
rugi tu mmg rugi, tapi tak leh buat apo.. aku trus pi toilet balik...
pas2 aku dok kt bilik rehat baring... mmg dah tak leh tahan...
seterusnya, aku lelapkan diri seketika.. lelap ayam...
pas2 pkl 1pm aku terjaga.. aku cuba nak bangun tapi tak leh....
berat tul badan aku... pale pun berat.. pas2 call kawan aku tak berjawab plak..
tdo mati kot... last2 aku call skandal aku jap.. saje ajak sembang.
masa tu air mata berair jer.. sabor...sabor...
calling skandal aku, die leh buat lawak lak... hehe.. aku gelak gak la...
die kene grip mcm sotong tuh... hahhaa....
lepas calling tu aku msg2 die jap.. pas2 aku mula nak bangun...
ingat nak call teksi je la.. tak larat balik bawa motor...
tapi aku jatuh balik.. pale berat sgt..tak lama pas2 ade tc dtg cari aku..
tc tgk aku trus, trus die tlg bawa pi klinik.. aku tanya mcm mana die tau aku kt bilik rehat tu..
die kata aku letak break lama sgt.. berjam2.. ingat aku pengsan ke ape..
jadi itu yg depa cari aku.. hehe..
lepas balik dr klinik, tc paksa aku mkn nasi.. aku jamah sket jer..
pas2 die suh aku makan ubat n tdo kt bilik. tak leh balik selagi tak ok..
so aku pun tdo je kt ofis smpi ptg 6.30pm td...
hari yg letih.. mc @ ofis... haikkkk....

No comments:

Post a Comment