Kotak Jerit....

nanti letak laa...

Monday, July 27, 2009

Risiko or Takuk lama

Hrmm... tentu nak tau ape la yg risiko or takuk lama kan?
hehe... saje jek letak tajuk tu.. tapi mmg tgh pikir2 pasal tu pun..

ekceli, aku tgh2 pikir nak beli kete...
tapi aku takut2.. riso pun ade...
beli kete bukan main2.. tapi betul2..
bukan cobaan, tapi ini betul2.... dialog citer pendekar bujang lapok.. ekke..
so, bila dah tolak pi, tolak mai...
pas2 siap tanya sana.. tanya sini... last aku tekad nak beli la kete..
ayat paling best kawan aku ni, die kata klu tak amik risiko sampai bila2 pun kita dok takuk lama..
mmg betul pun ayat tu... aku ni takut nak amik risiko...
ntah kenapa.. aku tak konfiden dgn diri sendiri...
selama ni guna motor jer... tak banyak hal... murah kos jugak... :D
tapi tak pe la.. beli la kete... harap2 ade la rezeki aku...
kene bersedia jadi pencuci pingan mangkuk kt kedai mamak la nanti.. >..<
tak pun, jadi asst chef anis buat biskut raya & kelim karipap... hehehe
cakap pasal biskut raya.. sape2 yg nak oder biskut raya sila roger eden yer..
tapi, tahun ni aku tak buat biskut raya sendiri...
aku pasang kontrak dgn chef anis.. aku keje shiff skrang, jadi tak sempat lorr nak buat biskut raya... maka sign kontrak dgn chef anis adalah perkara yg betul...

hari jumaat ni nak oder coklat kek dgn anis la...
nak buat sendiri tak larat.. jadi baik oder dgn chef jer.. hehe..
last aku buat kek chesse.. buat kek cheese ni senang sbb tak payah bakar tapi bahan die, umak ai.. boleh tahan mahal... itu aku beli kt kedai pemborong kek tu...
buat kek bakar lagi baguih... ehehe...
klu rajin, raya ni leh buat kot sebijik dua ker...
resepi berlambak... nak buat tu yg kene rajin...


tak lama lagi nak berpuasa.. bisnes kuih raya ttp berjalan..
tambah customer aku tahun nih... hehe...
buat tambah duit raya :D

No comments:

Post a Comment