Kotak Jerit....

nanti letak laa...

Sunday, July 19, 2009

MU vs Malaysia - dating?

perlawanan kali nampak nyer telah menunjukkan team malaysia dah makin maju..
3-2, mmg jarigan yg bagus and sengit.. itulah hujan kata si jini yg menonton perlawan itew...

aku makan hati ulam jantung je la dengar tak dpt tgk.. uwaaaaaaaaaaa...
tapi tak per.. sbb ade org banje makan, maka aku pun terubat.. ekekke..

balik dr keje aku roger si jini.. konon nak jumpa, tapi tak jadi..
yg hampeh nyer, bila aku dah sampai umah, baru aku tgk tepon, ade miss call dr si jini nih..
die dah ade kt Colombia dah.. ishkkk.. die n kim nih mmg la..
so aku pun patah balik pi ke colombia dr afrika tu... haha
sampai sana si jini dah sambut aku dgn karpet merah...
sambil temuramah aku jap sebelum dibawa masuk ke anugerah planet basser... :p

sesampai je kat dalam, aku tergoda dengan sinaran sorang mamat hencem..
maka dgn itew si jini dah jatuh anak tangga ke 9 dr tahta jejaka hensem GGH.. eekkeke
bukan itu sahaja, sinaran wanita ayu yg comel dgn ketinggian ala2 si ustazah taski juga menarik perhatian ku... ini la si kim uper nyer... die ni sejenis geng dgn si dean daaaa...
aku dgn si jini jer yg riuh ramah celoteh.. si kim n Mr.F ni senyap2 ayu control macho gitew.. hahaha... sesi kenal2 berjalan... pas2 aku oder makanan...
sementara tggu makan siap nak sampai, aku belasah dulu nasi goreng kampung si jini..
ekekekek.... klakar nyer, telur goreng berlubang di tgh.. hahahhhahaha....
pas2 aku suh si jini pi amik camera, die malas lak.. suh aku g amik.. aku lg la malas.. hehe..
bihun sup sedap aku dah sampai... aku pun makan la...
lepas ade sudu ke 2 hinggap ke mangkuk aku... sape lagi klu bukan si jini nih..
maka aku pun hulurkan mangkuk ke die.. die n mr.F pakat merasa keenakkan sup panas iteww.. hehehehe.... pas2 aku kenyit2 sket, suh jini pi amik D90.. akhir nya... jini mengalah n pi amik gak bini no 2 die tuh... ekekeke... sayang gak ko kt aku ek jini.... :p

dah sembang sumbing + belajar teknik DSLR dr si jini...
kami pun bersurai la... sbb waktu mencemburui kami...
aku pun berdesup rempit balik... hohoho.....


sekian jer hari ni....

No comments:

Post a Comment